سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروه صنعتی مشهد حفاظ

اخباراوبر با تاکسی پرنده در آسمانها نیز به دنبال مسافر است!

    نظر

اوبر به عنوان یک کمپانی مسافربری آنلاین، سرویس ها جایگزینی را برای مسافران خویش در حیث دارد که از گزاره آن می بضاعت و توان به طراحی و توسعه و گسترش تاکسی های پرنده اشاره کرد . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

کمپانی ها نیاز به تکامل دارا هستند و اوبر هم طی آخرین برنامه های خود برای فتح آسمان ها، از طرح مفهومی تاکسی پرنده خویش در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرده می‌باشد . این موضوع به رقابت شدید بین اوبر و لیفت هم بر می گردد و هر دوی این کمپانی ها برنامه توسعه و گسترش تجارت و کسب و کار خویش را در سال 2019 دارا‌هستند و این یک عدد از برنامه های این کمپانی ها برای وصال به اهداف یگانه می باشد . کمپانی اوبر با شریک تجاری خود قصد دارند به زودی، اولیه سفرهای هوایی خویش را در تگزاس و کالیفرنیا شیوه اندازی نمایند . 

 

شریک 

اوبر در این طرح که بود؟ یکی از شرکای اوبر، نیز درحال حاضر در جریان برگزاری یکی از گرانقدر ترین رویدادهای فناوری سال، در لاس وگاس از طرح هایی نو پرده برداری کرده میباشد که به طور مشخص و معلوم به طرح آژانس های پرنده اوبر دارای ارتباط بود . سهم دار تجاری اوبر که Bell نام دارد، یک طرح مفهومی از آژانس پرنده ساخته می باشد که با به کارگیری از سیستم نیروی هیبرید الکتریکی عمل می کند و از معنی بالابرهای Bell با 6 کانکتور منقطع به کار گیری می کند .پیشینه 

ساخت آژانس پرنده در دنیا 

پیشینه 

ایجاد ماشین کرایه ای پرنده در دنیا جذاب می باشد بدانید که اوبر اولی شرکتی نمیباشد که به فکر چنین طرح و مفهومی افتاده می‌باشد . ماشین کرایه ای های پرنده الکتریکی که با همیاری تویوتا و جت بلو ساخته می شوند، در آینده ای نزدیک به آسمان نبی خواهند شد . کمپانی مرسدس بنز هم در ماه می اعلام کرده بود که قصد دارااست تا سال 2023 یک وسیله حمل و نقل هوایی که ترکیبی از هلیکوپتر و هواپیما طراحی کند . همچنین او‌لین خدمت آژانس خودران در دوبی پرده برداری شد . مقامات حمل و نقل و جاده ای دوبی روز قبلی در نمایشگاه تجارت الکترونیک جیتکس، از سرویس تاکسی خودران خود پرده‌برداری کردند . با دقت به سخن های این مقامات، سرویس ها خودروی فارغ از راننده در این نمایشگاه مقدمه گردیده و در سه ماه آتی در بخش های متفاوت شهر به اجرا در خواهد آمد . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

سال پیش نیز رئیس فروش پورشه از تولید تاکسی های پرنده این شرکت خبر داده هست . پورشه که تولیدکننده خودروهای اسپورت فولکس واگن می‌باشد در اکنون توسعه خودرویی است که بتواند مسافران را با پرواز جابجا کند . پورشه این فعالیت را در رقابت با دیگر برندهای اتومبیل همانند تویوتا که اقدام به پباده سازی تاکسی های پرنده کرده اند استارت کرده می‌باشد . باید دید که اوبر تا چه میزان می تواند در این طرح و ایجاد آن پیروز باشد .