سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروه صنعتی مشهد حفاظ

اخبارگوشی هوشمندRedmi Note7 ؛ جدیدترین محصول کمپانی شیائومی

    نظر

کالاسودا- گوشی هوشمند Redmi Note7 به طراوت معرفی شده هست و تا چندین روز آتی هم روانه بازار فروش می شود . این گوشی هوشمند که او‌لین مال مارک ردمی (پس از اعلام مارک ردمی به تیتر مارک فرعی شرکت شیائومی) محسوب می شود، به حیث می رسد فروش خیر را برای این برند دوست داستنی به ارمغان آورد . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

گوشی هوشمند Redmi Note7 خصوصیت های مثبت بسیار متعددی داراست که برای یک تلفن همراه هوشمند با قیمتی در حدود 150 یورو مضاعف مطلوب خواهد بود . کمپانی شیائومی با اعلام برند ردمی به تیتر برند فرعی خویش قصد دارااست تمرکزش را روی موبایل های پرچمدار بگذارد و بتواند رقابتی جدی با برندهای برتر گوشی های هوشمند ساخت کند . با این وجود باید روئت کرد شیائومی در سال 2019 چه برد هایی را به دست خواهد آورد . 

 

موبایل 

هوشمندRedmi Note7 

برخی 

از خصوصیت های گوشی هوشمند REDMI NOTE7 به شرح تحت است: این گوشی هوشمند با ورقه سناریو 6 .3 اینچی به همپا حفره صفحه نمایش عرضه می شود . نسبت تصویر 19 .5 به 9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس فارغ از شک برای یک گوشی هوشمند خوش بها فوق العاده خواهد بود . 

 

این موبایل هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 660 بهره می برد و حضور اندروید 9 در کنار رم های قابل انعطاف افزاری شش، چهار و سه گیگابایتی به خیر و خوبی توان بالای این تلفن همراه هوشمند را به کاربران نشان می دهد . این گوشی هوشمند با حافظه های داخلی 64 و 32 گیگابایتی در اختیار یوزرها قرار می گیرد که بها پایه آن ها 150 یورو میباشد . 

 

دوربین؛ 

خاص ترین قابلیت و امکان گوشی هوشمند REDMI NOTE7 با وجود کلیه موارد ذکر شده، دوربین این گوشی هوشمند بسیار جذاب دقت هست . مگاپیکسل بالا تنها یک عدد از خصوصیت های دوربین خوب است اما بحث مگاپیکسل برای فروش گوشی های هوشمند بسیار حائز اهمیت است، از این رو تلفن همراه هوشمند Redmi Note7 با لنزهای 48 و 5 مگاپیکسلی روانه بازار فروش می شود و لنز 48 مگاپیکسلی برای یک تلفن همراه هوشمند خوش قیمت مضاعف دیدنی دقت خواهد بود . شیائومی برای دوربین سلفی این گوشی موبایل هم یک لنز 13 مگاپیکسلی را در حیث گرفته می باشد که به حیث دیدنی دقت خواهد بود . 

 

از ویژگی های مثبت دیگر این موبایل هوشمند می بضاعت به باتری 4000 میلی آمپری آن اشاره کرد که از امکان شارژ سرعت بالا ورژن چهارم هم پشتیبانی می کند . شیائومی این گوشی هوشمند را در رنگ های جذاب توجهی در اختیار یوزرها قرار می دهد؛ این تلفن همراه هوشمند در رنگ های مشکی، آبی‌رنگ و توایلایت روانه بازار می شود که حضور رنگ توایلایت در این محصول فراوان مورد دقت است؛ این رنگ معمولا برای موبایل های هوشمند پرچمدار موضوع استفاده قرار می گیرد و فروش مضاعف خیر هم داراست . مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی